April 20, 2024

Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Ήχου | Educational Sound Lab

Το ερευνητικό πρότζεκτ του Δημητρίου Σαρρή

School Acoustic Footprint | Το Σχολικό Ακουστικό Αποτύπωμα στην εκπαιδευτική διαδικασία

Ένας χρηστικός οδηγός για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε θέματα ποιότητας ζωής που σχετίζονται με τον ήχο. || A useful guide for teachers who want to raise students' awareness of sound quality-related issues, in Greek but also with usefull images for all languages!

Ένας χρηστικός οδηγός για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε θέματα ποιότητας ζωής που σχετίζονται με τον ήχο.

Το Σχολικό Ακουστικό Αποτύπωμα, ως το σύνολο των ήχων του σχολείου με όλα τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ποιότητα της σχολικής ζωής και του εκπαιδευτικού έργου.

Έτσι, η ενασχόληση με το Σχολικό Ακουστικό Αποτύπωμα – ιδιαίτερα στις μέρες μας που οι θόρυβοι παράγονται με μεγάλη ευκολία λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης – κρίνεται ως μια θεμελιώδης δραστηριότητα για τη σχολική ζωή.

Στην έκδοση αυτή γίνεται μια σύντομη και τεκμηριωμένη παρουσίαση ζητημάτων του Σχολικού Ακουστικού Αποτυπώματος, ώστε να διοργανώσουν οι εκπαιδευτικοί τις δικές τους ηχητικές σχολικές δραστηριότητες.

Όσα θα βρείτε εδώ είναι αποτελέσματα εφαρμογών και έρευνας που έγιναν σε πιλοτικό επίπεδο.

Παρουσιάζονται στη διάθεση όλων, προκειμένου να υποστηριχθούν με επιμορφωτικό και εκπαιδευτικό υλικό τα προγράμματα “Διάφανες Σημαίες” και “Εκπαίδευση που εστιάζει στον ήχο” του Εθνικού Επιστημονικού Δικτύου Εκπαίδευσης “Ήχος: Περιβάλλον, Άνθρωπος, Πολιτισμός”.

 


 

A useful guide for teachers who want to raise students’ awareness of sound quality-related issues, in Greek but also with usefull images for all languages!

The School Acoustic Footprint, as the set of school sounds with all their individual characteristics, is inextricably linked to the quality of school life and educational work.

Thus, engaging with the School Audio Footprint – especially nowadays when noises are produced with great ease due to technological development – is considered a fundamental activity for school life.

In this edition there is a short and documented presentation of issues of the School Acoustic Footprint, so that the teachers can organize their own audio school activities.

What you will find here are results of applications and research done at a pilot level.

They are presented at the disposal of all, in order to support with educational and educational material the programs “Transparent Flags” and “Education that focuses on sound” of the National Scientific Education Network “Sound: Environment, Human, Culture”.