I use puppets in the classroom. They are my assistants, they are students friends, but most of all they are a pedagogical tool for me. A powerfull tool that guide me to the ameazing world of puppetry pedagogics...
Το κουκλοθέατρο έχει μια σχέση ζωής με το σχολείο.
Η κοινωνία του κουκλοθέατρου δένει αρμονικά με την κοινωνία του σχολείου καθώς και στις δύο συναντάμε ρόλους, αφηγήσεις, διδάγματα και δημιουργικότητα.
Όποτε το κουκλοθέατρο μπαίνει στο σχολείο η εκπαιδευτική διαδικασία μετουσιώνεται σε μια μοναδική πνευματική και ψυχική εμπειρία.
Όταν όλος ο κόσμος από υλικός γίνεται ψηφιακός, το κουκλοθέατρο παραμένει ο δρόμος ώστε κάθε τί υλικό να αποκτήσει τη μαγεία της ζωής.
Η μαγική δύναμη του κουκλοθεάτρου να δίνει ζωή στο κάθε τι, δεν είναι παρά το θαύμα να μπορεί το ανθρώπινο πνεύμα να αφηγείται το ανθρώπινο πνεύμα.
Κουκλοθέατρο και σχολείο, λοιπόν, είναι συνεργάτες ζωής στο έργο της κοινωνίας να μεταλαμπαδεύει τον πλούτο του πνεύματος στους νέους.
Το πρώτο μας κουκλοθέατρο γίνεται πάνω από την βρεφική μας κούνια από τα λικνιζόμενα δάχτυλα που χορεύουν «κούπε-πε».
Η πρώτη μας κουκλοθεατρική παράσταση είναι ένας λαγός από δάχτυλα που πάει να πιεί νερό στο παιδικό μας λαιμουδάκι.
Στο σχολείο τα γράμματα ζωντανεύουν ένα – ένα και μας μιλούν με τους φθόγγους τους στο κουκλοθέατρο της αλφαβήτας.
Καθώς μεγαλώνουμε στο σχολείο ο κόσμος ξεδιπλώνεται με ατέλειωτες αφηγήσεις ζωντανεμένες από ατέλειωτες φιγούρες, σαν κουκλοθέατρο
Ο δάσκαλος κινεί τα εκπαιδευτικά μέσα στην τάξη, ένας θαυμαστός δραματουργός, ηθοποιός, κινηματογραφιστής και κουκλοπαίκτης.
Κάποιες φορές ξεκάθαρα η κουκλοθεατρική σκηνή μπαίνει στο σχολείο.
Τελικά, ένας βοηθός δασκάλου, ή ένας ακόμη δάσκαλος κούκλα εμφανίζεται.
Μπορεί ακόμη να συναντήσουμε και την «καραγκιόζη δάσκαλο».
Μπορεί ακόμη να συναντήσουμε κάποιο από τα ατέλειωτα «πάπετ» του κόσμου, αυτά που ταξιδεύουν με τους εκπαιδευτικούς στις τάξεις του κόσμου!
Καλωσορίσατε στη μαγεία και το θαύμα του εκπαιδευτικού κουκλοθέατρου!
Puppetry has a lifelong relationship with school.
The puppetry society blends harmoniously with the school society as in both we meet roles, narratives, lessons, and creativity.
Whenever puppetry enters the school, the educational process is transformed into a unique spiritual and mental experience.
When the whole world goes from material to digital, puppetry remains the way for any material to acquire the magic of life.
The magical power of puppetry to give life to everything, is nothing but the miracle that the human spirit can narrate the human spirit.
Puppetry and school, then, are life partners in the work of society to pass on the richness of the spirit to young people.
Our first puppet show takes place above our crib by the rocking fingers dancing “coupe-pe” (in Hellenic ethics and traditions).
Our first puppet show is a finger hare that goes to drink water on our baby’s throat (also in Hellenic ethics and traditions).
At school the letters come to life one by one and speak to us with their tones in the puppet show of the alphabet.
As we grow up in school, the world unfolds with endless narratives animated by endless figures, like a puppet show.
The teacher “animates” the educational aids in the classroom, a wonderful playwright, actor, filmmaker, and puppeteer.
Sometimes the puppet show clearly enters the school.
Eventually, a teacher assistant, or even a doll teacher appears.
We can even meet the play “karagiozis as a teacher” from the universal-local shadow theater tradition of “karagiozis”. Some of the so many “puppets” of the world, those who travel with teachers in the world get in to school!
Welcome to the magic and miracle of educational puppetry!
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Cultural Organology in the Classroom | Πολιτισμική Οργανολογία στην τάξη